כתבות באותו הנושא טיול באיזור טביליסי
מפות - גאורגיה

עשרה ימים בגאורגיה

כתב האתר - 20/07/2013

יום 9 - מסטיה - טביליסי

התחלנו את היום בארוחת בוקר קלה, נפרדנו ממנו ויצאנו לשדה התעופה. אתמול בדרך לאגמים עברנו בשדה התעופה והתברר שבמקרה כמה אנשים ביטלו ויש מקומות בטיסה. הטיסה עולה 75 לארי והיא מומלצת מאוד! לפחות כיוון אחד של הנסיעה למסטיה כדאי לעשות בטיסה! הדרך הטובה ביותר לטוס היא פשוט לחכות בשדה לטיסה ולנסות לעלות עליה. בדרך כלל היא מלאה בגלל אנשים שמזמינים מראש אבל קורה הרבה שאנשים לא מגיעים. עוד דבר חשוב זה שאם אתם במסטיה ויש לכם מקרה חירום אדם אחד כמעט תמיד יכול לעלות על המטוס גם אם כל הנוסעים הגיעו, ככה אמרה לנו שורנה האחראית על שדה התעופה במסטיה. הטיסה לוקחת שעה והנופים מדהימים, אם עשיתם את הטרק ממסטיה לאושוגולי או טרקים אחרים תוכלו לראות מגבוהה איפה הייתם כי המטוס ממש טס בין ההרים. פחדנו קצת שהטיסה תהיה חאפרית ולא מקצועית, אבל הטייסים היו זוג אמריקאים צעירים שהראו שאפשר לסמוך עליהם... נחתנו בטביליסי ולקחנו אוטובוס (עולה לארי אחד) לעיר עצמה. משם המשכנו במונית לגסטהאוס של אירנה כדי לפרוק את התיקים. אחרי מנוחה קצרה אצל אירנה יצאנו בעזרת המטרו לאגם של טביליסי. אפשר להגיע עם המטרו ואז לקחת מונית או ישר לקחת מונית, יצא לכם בערך אותו המחיר אבל המטרו בעיר מאוד עמוק ושווה נסיעה. באגם קנינו בירה במחיר מצחיק שחינו והתרעננו. חיפשנו איפה אפשר לעשות ספורט אתגרי (אופנועי ים וכו') אבל לצערנו לא מצאנו. חזרנו לגסטהאוס למנוחה קצרה. בערב הלכנו לפארק חדש שנפתח בטביליסי שמשלב מזרקות עם מוזיקה. כשהגענו המזרקות כבר לא עבדו ולא היה שם מעניין יותר מדי. כדאי ללכת רק אם מיציתים כבר הכל בטביליסי ואתם מחפשים כמה רגעים של שקט.

יום 10- טביליסי - תלאביב

קמנו מאוחר באותו היום, הכנו ארוחת בוקר אחרונה, אמרנו שלום לאירנה בעלת הבית, הצלטמנו ויצאנו לשדה התעופה. הטיסה שלנו הייה ב5 בערב, הגענו לשדה התעופה ב2 ככה שהיה לנו מספיק זמן עד הטיסה. ישבנו בדיוטי פרי והרמנו כוסית לכבוד הטיול. הטיסה לארץ הייתה קצרה, שעתיים וחצי והגענו. אין כמו הארץ (: